reklama na samochodzie

Nowe formy reklamy dla branży motoryzacyjnej

Chociaż istnieją różne formy reklamy to wśród nich wyróżnić można te, które skuteczne są dla poszczególnych sektorów rynku. Tym samym reklama dla branży kosmetycznej będzie idealna w telewizji czy miejscu sprzedaży a reklama firm developerskich dobrze sprawdzi się na branżowych targach. Biorąc pod uwagę branżę motoryzacyjną warto zwrócić uwagę na reklamę zewnętrzną, przede wszystkim taką, którą zamieszcza się na samochodach.

O ile jeszcze do niedawna przekaz reklamowy zamieszczany był głównie na karoserii czy szybach aut to obecnie ceni się nie co mniej nachalną reklamę informacyjną na tablicach rejestracyjnych. Ramki tablicy rejestracyjnej, jakie proponuje na przykład firma Inwen są idealnym miejscem, by firma zamieścić mogła na nich swoje dane teleadresowe czy przewodnie hasło reklamowe. Taka forma reklamy cieszy się sporą skutecznością, ponieważ przede wszystkim lokowana jest idealnie do grupy docelowej a dodatkowo jest doskonale zauważalna zarówno kierowców jak też innych uczestników ruchu drogowego, między innymi pasażerów czy przechodniów.

Wydaje się, że informowanie targetu jest teraz bardziej trafne jeśli przekaz nie rzuca się zbytnio w oczy a jednak samoistnie zapada w pamięć – stojąc w korku czy poruszając się z niedużą prędkością po zatłoczonym mieście nie sposób pominąć treści, jaka znajduje się na jadącym przed nami samochodzie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *